2014. június 27.

weekend plans

Voltam ma egy nyelviskolában és jövő héten már kezdek is. Két és fél éve kezdtem el portugálul tanulni, és az elmúlt két évben egy darab órát semmi vettem, ami szerintem szégyenletes. A leendő tanárom azt mondta, hogy szerinte tökjól beszélek. Mondtam neki, hogy aha, persze.

Ma szabadnapom van egyébként. Amint hazaér Filipe, megyünk a strandra! Este pedig a MED fesztivál Loulé-ban. Ez az ország legnagyobb világzenei fesztiválja, és ráadásul Loulé cuki kis óvárosi utcáin. Jó munkahelyet választottam, ugye?! Szombaton továbbképzésre megyek megint. Igazság szerint már baromira unom ezeket a gyógyszercéges előadásokat és workshopokat, mert többnyire sosem tanulunk semmit. Az elején még mindannyian nagyon lelkesek voltunk, hogy dejó, okosodunk majd, meg ingyen kaja, jó éttermekben. Ehhez képest a héten is voltam egyen, és mindenki úgy jött, mintha a fogát húzták volna. Mindannyian bevallottuk, hogy csak azért mentünk, hogy találkozzunk és együtt vacsorázzunk. Ez viszont nagyon szuper, hogy ilyen jófej kollégáim vannak. A holnap délutáni program is strandolás lesz velük.

Ja és képzeljétek! Filipe hivatalosan kérvényezte, hogy ne ügyeljen többet 24 órát (csak a kötelező tizenkettőt), és elfogadták. A törvény azt mondja, hogy évente 200 óránál több túlórára nem kötelezhetik az orvosokat. Ő ezt már bőven letöltötte. Az más kérdés, hogy éjszakai ügyeletekre osztották be most 12 órára. De azt mondja, hogy ez is ezerszer jobb, mint 24 órát lehúzni a sürgősségin. Szóval most örülünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése