2014. június 22.

sunday fun

Ma sokáig lustálkodtam, és csak tízkor keltem fel. Reggelire bacont, paradicsomot és tojást sütöttem a sütőben. Általában nem csinálok nagy ügyet a reggeliből, de ma valahogy kedvem volt szépen leülni és közösen reggelizni.


Reggeli után összepakoltuk a tiszta ruhákat, mert már halomban álltak, ágyneműt húztunk, beraktam egy pár mosást, és ebéd után elmentünk strandolni. Annak ellenére, hogy Faro-ban felhős volt az ég, és meleg sem volt. Nekem már nagyon szükségem volt egy kis sugárzásra. Alapvetően könnyen barnuló bőröm van. Otthon csak a vállamra és az arcomra használtam napvédő krémet. Portóban viszont pár éve nagyon megégtem, és azóta vigyázok. Kivéve amikor nem. 30 faktoros olajat használok, ami mellett alig barnulok valamit. A napsugarakkal viszont feltöltődöm és nekem ez a fontos. Valo do Lobo strandjára mentünk ma. Ez a hely igazi turistaparadicsom. A házak hatalmasak, és gyönyörűen rendezettek a kertek. Alig voltak a parton, a vízbe pedig rajtunk kívül szinte senki sem merészkedett be. Strandteniszeztünk, napoztunk, olvastunk, szóval igazi kikapcsolódás volt.

Felső C&A - 5€, alsó Oyso 11€

Ja és felvettem ma az új bikinimet. Nagyon büszke vagyok rá. Főleg azért, mert 16 €-ból sikerült kihoznom. Citromsárga mániám van éppen, így a felső egyértelműen sárga, a bugyi pedig citromos és fodros. Utoljára 3 éves koromban volt fodros bikinim, szóval éppen itt volt az ideje. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése