2013. augusztus 9.

két hét

A hét úgy kezdôdött, hogy az újságok azzal voltak tele, hogy a sûrgôsségi régi igazgatója részegen fegyverrel ijesztgette a barátnôjét. Be is vitték a rendôrségre és kiderült, hogy a fegyver nincs regisztrálva. A barátnô egy szakorvosjelölt az osztályról, ahol dolgozom. Az ex-igazgató pedig egy fura alak, impulzív személyiség. Nem tudom, hogy még milyen sztorik lesznek ebben a kórházban, de egyre vadregényesebb az egész. Erkölcsi-etikai szempontból mindenesetre érdekes az ügy. A kórház nem kívánta kommentálni az esetet a média felé. Annyit mondtak, hogy az orvosok magánügyéhez nincsen semmi közük. Amúgy a cikk azért is volt érdekes nekem, mert az orvos teljes nevét, plusz egy fényképet is leközöltek. Persze ez otthon elképzelhetetlen lenne. 

A kórházban egyébként minden rendben. Pont a hétvégén panaszkodtam az itteni barátaimnak, hogy nem vagyok kompatibilis munka szempontjából a fônökömmel, Eduardóval. Aztán láss csodát, a héten összecsiszolódtunk. Elkezdtem megérteni a vicceiket és végre jól érzem magam az osztályon. De mindig ez van. Az elsô pár hét nehéz, aztán beilleszkedem és huss, vége a gyakorlatnak, mehetek másik helyre. Na de jövôre már nem ez lesz.

Vettem a héten ajándékokat a gyerekeknek (két unokaöcsi+unokahugi), többnyire ruhákat. Ma pedig feladtam nekik postán. Remélem hamar megérkezik. Izgulok!

Egyébként az elmúlt két hétben elég lehangolt voltam. Egyrészt nem éreztem jól magam a munkahelyen, másrészt pedig Filipe-vel is sokszor összekaptunk. Aztán a héten rájöttem, hogy amiatt voltam ilyen gyámoltalan és labilis az utóbbi idôben, mert nem beszéltem a hozzám közel álló emberekkel egy hónapig. Nyaralni voltam, aztán Anyukám volt tesóméknál segíteni a baba körül. Szóval érdemben nem tudtunk beszélni, ahogy Zizu barátnômmel sem. Hetente többször is szoktam velük beszélni, így tényleg megéreztem a hiányát. Vannak már itt barátaim, de ôk inkább szabadidôtársak, mint barátok. Kedvelem ôket, csinálunk együtt mindenfélét, de ezek a barátságok még nem mélyültek el.

A hétvégi program pedig óceánpart, óceánpart és óceánpart lesz. Plusz ma este megyünk a Meo Spot-ba bulizni, ami a strandon van. Egyébként hozzánk jár nyaralni David Cameron és Cristiano Ronaldo is. Ezt üzenem a barátaimnak, akik nem jönnek meglátogatni. Bár pont a héten vette meg a repülôjegyet az egyik barátnôm szeptemberre, de akkor is!

Ez a szám folyik a csapból is itt, pont most kezdem megunni. A Get lucky-t sajnos már meguntam.


Ui: Tudom, hogy még mindig nem írtam a nyaralásról. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése