2013. augusztus 16.

vezet

Kinyitottam a szekrényemet, vállfára akasztottam a fehér köpenyemet és leemeltem a nyakamról a fonendoszkópomat. A táskámban kotorásztam, és remegô kézzel szorongattam a kezemben a kocsikulcsot. A liftben végig a földet néztem, és egyre erôsebben dobogott a szívem, ahogy a sûrgôsségi bejáratához közeledtem. Kicsekkoltam az ujjlenyomat-leolvasónál. Ma is túlóráztam, de persze ezért nem kapok plusz pénzt. Elhaladtam egy mentôautó mellett, és megláttam a tûzpiros kis Yaris-t. A torkomban dobogott a szívem. Beültem és bedugtam az indítóba a kulcsot. A kocsi felmorajlott, jobbra indexeltem, és elkezdtem gurulni. 9 körforgalmon haladtam át, mivel Portimão-ban jelzôlámpák és keresztezôdések helyett körforgalomak vannak. Egy helyen elsôbbséget adtam egy motorosnak, pedig nekem lett volna elsôbbségem. Intettem neki, hogy mehet, ô pedig megköszönte. A ház elôtt pont volt még egy hely, ahová beparkoltam. A hátsó kerék kicsit felszaladt a padkára, de végül egyenesbe álltam. Egyesbe tettem a váltót, behúztam a kéziféket és felhúztam az ablakokat. Kétszer is ellenôriztem, hogy bezártam-e az autót. Remegô kézzel hívtam fel Filipe-t, hogy hazaértem! Itthon vacsorát készítettem (inspiráció egy barátnômtôl:) és számolgattam a perceket, mert a kaladnak itt még nem volt vége. Vissza kellett jutnom a kórházba, hogy hazafuvarozzam munka után Filipe-t. Ugye egy izgalom egy napra nem elég. Ezen az úton még sosem jártam, mint vezetô. Jól ismertem, így lejátszottam fejben párszor az útvonalat. Mérlegeltem, hogy bevállalom-e a meredeken kanyarodó levezetôsávot és utána az alagútat, de meg kellett próbálnom. Nem akartam kerülôutat választani. Végigmentem, koncentráltam, és egy egyenes szakaszon azon kaptam magam, hogy hetvennel megyek. Gyorsan visszalassítottam ötvenre és végül bekanyarodtam a kórházba. A sûrgôsségi elôtt parkoltam le. Kicsit izgultam, mert pont egy aneszteziológus kolléga parkolt mellettem, de elsôre sikerült. Leállítottam a kocsit és elmosolyodtam. El sem hiszem, hogy sikerült és életemben elôször teljesen egyedül vezettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése