2013. július 29.

életjel

Élek és virulok, de sajnos még nem sikerült utolérnem magam a nyaralás után. Múlt hét pénteken elôadást kellett tartanom a sebészeten és nagyon ideges voltam. Fél órát kellett beszélnem portugálul és nem társalgási szinten, hanem tudományos témában. Végül jól sikerült, de ennek az volt az ára, hogy a lakásban egymás hegyén-hátán állt hmmm, többnyire minden. Mindehhez hozzájött az, hogy az egyik ápoló öngyilkos lett az osztályon, ahol dolgozom. Kiugrott az étkezô ablakából. Az én közvetlen fônököm pedig nagyon jó barátja volt, így bôven akadt munkám az osztályon is, mert Eduardo nem volt túl jó formában.

Szóval a héten ígérem írok a nyaralásról, de egyelôre még a képeket sem néztem meg.

A család kis hercegnôje pedig megszületett, és már két hetes! Csodaszép és az unokaöcséim imádják. Bár amikor megkérdeztem ôket, hogy na és milyen a kistesó, aranyos? Akkor az volt a válasz, hogy egész nap csak bömböl. Bezzeg amikor megmutatták nekem skype-on a kis pislogó babát, akkor már két oldalról puszilgatták és simogatták. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése