2013. augusztus 18.

ribizli

Azt lefelejtettem az elôzô bejegyzésbôl, hogy a héten a zöldségesnél láttam ribizlit, és majdnem elsírtam magam. Gyerekkoromban rengeteg ribizlit ettem. Jó sok cukorral. Úgyhogy nagyon jó lesz, hogy a szüleim jönnek egy hét múlva meglátogatni, mert tényleg hiányzik már minden. A ribizlis könnyezés mögött is az van, hogy nagyon hiányzik a család és a barátok. Mondjuk a ribizlit is nagyon szeretem. Ilyet többet nem csinálok, hogy egy évig nem megyek haza, szabályok ide vagy oda. A mai nap ilyen nyafogós, na.

Viszont most láttam az unokahugimat fürdeni, és felöltöztették nekem az egyik ruhácskába, amit küldtem. A fiúk meg valami kalózosat játszottak éppen, és nem értek rá.

Ja és a Peanut butter cups-os Ben&Jerry's-t ma kikiáltottuk a világ legfinomabb jégkrémének. It's nuts!

3 megjegyzés:

  1. A távolság és az idő mindent megszépít. :)
    A peanut butteres cseresznyés közepű b&j's jégkrém TÉNYLEG a világ legfinomabb jégkrémje, szereznem kell olyat itthon is valahogy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, tudom. Ezért is írtam, hogy jó lenne hazamenni, de csak egy hétre.
      Nem mondod, hogy van cseresznyés peanut butter! Itt csak a simát lehet kapni. El sem merem képzelni milyen finom lehet!:)

      Törlés
  2. Óóó igen! Az a neve hogy B&J's Core Peanut Butter Me Up.
    http://www.benjerry.co.uk/flavours/our-flavours#
    Az első sorban a negyedik. Szenzációs. Gondolom olyan mint a tietek, csak középen van egy nagy adag cseresznyelekvár.

    VálaszTörlés