2013. március 16.

lasik

Megmûtötték a szememet tegnapelôtt. Szuper volt a klinika, szuper volt a szemészem. Nemcsak Budapestet, hanem a Balatont is ismerte, szóval egy szavam sem lehet. Lehet én akarok sokat, de azért szerettem volna tudni mikor mi történik velem. Nem tudom, hogy a tájékoztatás hiányában mennyire játszott szerepet az, hogy orvos vagyok, vagy az, hogy külföldi. A mûtét nem volt kellemes, de ki lehettett bírni. Utána viszont elég rosszul éreztem magam. Fájt a szemem és alig bírtam kinyitni, látni is alig láttam. Nem volt kellemes. Próbáltam aludni, de nem nagyon ment. Aztán egyszer csak alábbhagyott a fájdalom és elkezdett viszketni a szemem. Olyan volt, mintha érezném, hogy gyógyul a lefaragott szaruhártyám. Azóta pedig gyakorlatilag tökéletesen látok. Néha még nem pontosan fókuszál a szemem és ha pislogok, akkor szúró érzésem van, de ennyi az egész.

Nem maradtunk végül a hétvégére Lisszabonban, mert vigyázni kell a szememre, nehogy elkapjak valami fertôzést, nem mehetek füstös helyre, stb. Szóval tegnap hazajöttünk, de azért az IKEA-ba még bementünk ezt-azt venni. Filipe nagyon jófej volt és az ô ötlete volt, hogy vegyünk edényeket a konyhába. Úgyhogy vettünk végre egy szuper magas karimájú serpenyôt, amihez üveg fedô is van, plusz pite sütôt, hogy tudjak sajttortát és quiche-t sütni. Amikor a növényeket nézegettem azt vettem észre, hogy Filipe a kaktuszokat bámulja. Odamentem hozzá és megkérdeztem, hogy szeretne-e egyet. Ô pedig mondta, hogy elôzô nap, amikor reggelit vett nekünk, látott a boltban kis kaktuszokat és akart venni egyet, mert megtetszett neki. Mondtam neki, hogy vegyünk akkor most, és lesznek neki is növénykéi. De ô ellenkezett, hogy nem, mert már így is elég növényünk van, és már egy csomó mindent összevásároltunk megint. Szóval a három kis kaktusz maradt. Aztán amikor a mini hot-dog-okat majszoltuk, eszünkbe jutott, hogy nem vettünk hosszabbítót, úgyhogy visszamemtem és elhoztam a kaktuszokat is. Filipe pedig nagyon örült.

Végre elültettem ma a magokat. 10 centis cserepet ugye sehol sem lehet kapni. Kiderült, hogy miért, hát azért mert eladták az összeset és a gyár majd csak áprilisban lesz kész a következô szállítmánnyal. Így én úgy döntöttem, hogy veszek kisebb cserepeket és ha kinô valami, akkor átültetem. Ha menôzni akarnék akkor azt mondanám, hogy palántázom. Szóval szurkoljon mindenki a magoknak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése