2013. október 31.

things and stuff

Hétfőn egyedül ebédeltem az egyik bevásárlóközpontban, majd visszamentem dolgozni, mert 12 óráztam. Az a durva, hogy fogalmam sincsen mikor volt utoljára ilyen. Január óta vagy kollégákkal, vagy Filipe-vel ebédelek. A pasim elment Lisszabonba autót venni, és csak másnap este jött haza. Szóval az első egyedül alvás is megvolt. Megmondom őszintén, hogy jó volt egy kicsit teljesen egyedül lenni. Másnap pedig elsétáltam a rendelőbe. Csak fél óra volt, sütött a nap, én pedig Nouvelle Vague-ot hallgattam. Jó volt, na. 

A hétvégén itt volt Zizu Londonból, és csináltunk mindenfélét. Voltunk vásárolni (képek hamarosan vol.1), tengerparton sétálni, múzeumban, vacsorázni, ebédelni, és egy buliba is belefutottunk. Péntek este a vásárlás után elmentünk vacsorázni az egyik tengeri herkentyűs étterembe, és összefutottunk három rezidens barátommal. Ők pedig rábeszéltek, hogy üljünk be egy pohár valamire velük. Aztán arra, hogy menjünk el bulizni. Tény, hogy nem kellett nagyon győzködni. Táncoltunk, beszélgettünk, szóval jó volt. Úgy feküdtem le aludni hajnal ötkor, hogy jaj csak nehogy másnapos legyek holnap, mert mennünk kell mindenfelé. Szóval benyomtam két pohár vizet és egy paracetamolt. Jól tettem, mert másnap aznap csak álmos voltam. Zizu hozott nekem csodaszép ajándékokat is (képek hamarosan vol.2).

´Note to myself´, vennem kell egy laptopot. Másfél éve csak táblagépet használok (munkahelyen kívül), amit imádok, de nagyon más egy rendes gépen tenni-venni. Ugye az én régi laptopomat a szüleimnek adtam, és egész idáig nem éreztem szükségét egy újnak. Amióta viszont felváltva dolgozunk Filipe-vel (ő délelőtt, én pedig délután), így délelőttönként mostanában leültem a géphez és megéreztem a különbséget.

Hétvégén kaptam egy sms-t az egyik orvos kollégától a mikrobiológiáról, akivel a pénteki buliban futottunk össze. Előtte csak munka ügyben beszéltem vele, amikor a főnököm elküldött megsürgetni a tenyésztés eredményeket. Érdekes srác, szörfös utazó, meg minden. Na de a lényeg, hogy elhívott foci meccset! nézni. Pár hete szakított a barátnőjével, és szerintem nem tudta, hogy nekem van Filipe. Tegnap is írt, hogy van-e kedvem pókerezni, mert azon gondolkodik áthív pár embert. Úgy gondoltam, hogy ideje jelezni, hogy van valakim, így megkérdeztem, hogy Filipe is jöhet-e. Feldobta a napomat, hogy ismerkedni akar. Százezer éve nem volt ilyen, hogy egy pasi elhívott volna valahová. Kell az ilyen, na.

Igen, és a miénk a Golf. Csodaszép, a részletek nagyon szépen vannak kidolgozva. Nagyon futurisztikus, van benne mindenféle vezetést segítő program, hogy minél alacsonyabb legyen a  fogyasztása. Én kicsit félek tőle, de majd összebarátkozunk. Egyébként 2013-ban a Golf VII lett az év autója, úgyhogy szerintem nagyon jó választás volt. Én csak golfinho-nak hívom, ami portugálul delfint jelent. Mondom, barátkozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése