2013. október 5.

cars

Autóvásárlásban vagyunk. Két hete minden nap kocsikat nézünk, kezdek szakértô lenni. A kis piros autó átkerült Lisszabonba, Filipe húgához, aki most kezdte az egyetemet. Mi pedig egy 16 éves, hatalmas bálna Mercedesszel maradtunk, amire nekem "nincsen" jogosítványom. Szóval pár hete véget ért a vezetô karrierem, megint. A helyzet nem egyszerû, mert itt délen sokkal kevesebb autót árulnak, és az árak is magasabbak, mint északon. De ugye Portó 600km innen, szóval nem egyszerû csak úgy átruccanni, megnézni pár autót. Képzeljétek vezettem mindenféle csodákat, persze csak elhagyatott helyeken. Ezek az új, 2-3 éves autók fantasztikusak.

A héten elmentünk Faro-ba is, és sikeresen belefutottunk egy balesetbe. Vagyis a baleset futott belénk. Szépen araszoltunk egy kétsávos fôúton, amikor azt éreztem, hogy megdobta valami az autót. Nekem le sem esett elsôre, hogy mi történt. Így megkérdeztem Filipe-t, aki felvilágosított, hogy belénk jött valaki hátulról. Mindez persze egy kisvárosi késdobáló elôtt történt, így kaptunk ajándékba helyi alkoholista bácsikat is, akik mindent "okosan'' kommentáltak. A baleset csúcsidôben történt, így sikerült leállítanunk a forgalmat a kisvárost átszelô forgalmas országúton. Kezdett elmérgesedni a helyzet a minket kerülgetô autók között, így természetesen az egyik pilóta-napszemüveges, alkoholtól pirospozsgás arcú bácsi beállt egy síppal forgalmat irányítani. Én lepôdtem meg a legjobban, hogy mûködött. A többiek pedig lelkesen támogatták, és fényképeket készítettek az eseményrôl. Végül kiért a rendôrség és elrendeztük a dolgokat. A mi bálnánknak gyakorlatilag semmi baja sem lett, a másik kocsi eleje viszont összetört. Ez a bálna szerintem elpusztíthatatlan, de én akkor sem szeretem.

Ôt viszont nagyon szeretnénk.

Volkswagen Golf VII

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése