2013. október 23.

itt van az ôsz, itt van újra

Ma arra ébredtem, hogy szakad az esô és sötét van. Az ôsz sajnos itt ezt jelenti. Nem a csodaszép sárguló leveleket, és nem is a kicsit csípôs, de napsütéses idôt, amit annyira szeretek. Szóval 'note to myself', ôsszel kell hazamenni. Ma pedig a szandál! után, felveszem a vastag, vízhatlan bôrcsizmámat és a tavaszi kabátomat.

A családorvoslás továbbra is elég lassú unalmas nekem. Heti háromszor délután járok dolgozi, ami egyrészt tökjó, mert aludhatok 9-ig vagy akármeddig. Plusz reggel tudok pakolgatni itthon, és mindig csilli-villi minden. A hátrány az, hogy este 8-ra érek haza, és így heti egyszer van szabad délutánom (hétfôn reggel és este is bent vagyok, 12 óra). Lassan megtanulok oroszul is, mert az ukrán fônököm minden második betege ukrán, orosz vagy moldáv. Na de errôl ennyit. Nem itt fogom kitanulni az orvoslást. Ja és 'note to myself 2', hihetetlen pesszimista és érzékeny vagyok az idegen emberekre mostanában. Gyakorlatilag az összes helyen, ahol idén dolgoztam, úgy indultam, hogy engem biztosan mindenki utál és hülyének néz. Pedig alapvetôen tökjól kijöttem eddig mindenkivel, és mindenhol dícsérték a munkámat. De az elején valahogy nagyon érzékenyen reagálok mindenre, és a legkisebb dologba is belemagyarázom, hogy na engem tuti utálnak. Azt hiszem önbizalmat kellene vennem valahol.

Úgy volt, hogy Filipe holnap eladja a bálnát, és felmegy Lisszabonba elhozni a Golfot. Az egész üzlet egyre furcsább. Az autó állítólag a francia VW tesztautója volt. 11.000 km van benne, és még nincs egy éves. Jár hozzá még egy év garancia a gyártótól. Letettük a foglalót, és vártunk egy hetet, hogy rendszámot kapjon, mert nem volt neki. Francia sem, merthogy tesztautó. A kocsi gyönyörû, tökéletes állapotban van. Folyamatosan derülgettek ki furcsaságok, például a fickó mondta, hogy elviszi check-up-ra a Volkswagen-hez. Filipe beszélt a VW-vel, de a kocsi nincs regisztrálva a rendszerükben. Ez egyébként lehetséges, de így puszira el kellene hinni, hogy minden oké az autóval, és ô tényleg megvizsgáltatta. A következô bonyodalom az volt ma! (ugye holnap lett volna megkötve az üzlet), hogy kiderült a kereskedô nem akarja rögtön átíratni a Filipe nevére az autót. Úgy gondolták, hogy majd kötünk egy elôszerzôdést, kifizetjük a pénzt, majd marad a kereskedés nevén. Állítólag a rendszám kikérése után x ideig nem lehet tulajdonost váltani, wtf?! Ez az x idô az elsô telefonhívás idején 60 nap volt, aztán 1 hónap, végül pedig amikor Filipe mondta, hogy beszélt az ügyvédjével (és tényleg), aki szerint ez nonszensz, lecsökkent 10 napra. Most hívott minket a kereskedô, hogy kedden mehetünk a kocsiért. Tudom én, hogy Portugáliában semmi sem egyszerû, pláne ha bürokrácia is van a dologban, de nekem ez akkor is bûzlik. Utánanéztünk a kereskedésnek, és találtunk embereket, akik tôlük vettek rendszám nélküli autót, és minden rendben volt a garanciával és az adás-vétellel is. Szerintem mi elvisszük a kocsit a Volkswagen-hez mielôtt fizetnénk. Biztos, ami biztos. Így viszont visszalépett a vevônk a bálnára, mert nem akart tovább várni.

Mivel mostanában mindenki a SheInside-ról beszél, így én is megnéztem magamnak. Rendeltem egy zakót és két felsôt. Kívancsi vagyok a minôségre és a méretekre. Ha bejön, akkor még biztosan rendelek, mert tele van a kívánság kosaram. Hihetetlen jó dolgaik vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése