2013. október 2.

kirigami

Kislány koromban volt egy kirigami mesekönyvem. Valami orosz mese volt, medvével és cimbalommal. Imádtam azt a könyvet. Órákat képes voltam eltölteni azzal, hogy a kiugró formákkal játszottam, és új meséket gyártottam hozzájuk.

Amikor legutóbb Londonban jártunk, a Bricklane-i vásárban volt egy ázsiai fiú, aki kirigami képeslapokat árult. Elképesztôen gyönyörûek voltak. Próbáltam információkat kiszedni belôle, de csak annyit mondott, hogy nem ô a mûvész, és nincsen elérhetôségük. Végül semmit sem vettem, mert drága volt, és a srác hozzáállását is furcsának találtam.

Ma levelet kaptunk Ausztráliából. Egy képeslap volt benne. Filipe emlékezett, hogy mennyire odavoltam a kirigamiért, és ezt találta nekem. Megmondom ôszintén, hogy elpityeregtem magam.

Összecsukva...

...és kinyitva. Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése