2013. január 19.

nyuginap

Borzalmas idô van ma. A kislábujjamat sem szeretném kidugni a lakásból. 120 km/órás szél, esô, jégesô, egyszóval vihar van. Úgyhogy ma mozi napot tartunk. Délelôtt kitakarítottam, rakott brokkoli a sütôben, szóval szép az élet. A recept egyébként bors&pepper blogjáról van. Gyerekkoromban nem szerettem a rakott zöldbabot, mert az én Anyukámé mindig száraz volt, de ez a recept nagy kedvencünk Filipe-vel. Bár az adagokat én gyakorlatilag megduplázom, mert zabagépek vagyunk.

Tegnap nagy esemény történt, ugyanis aláírtam a szerzôdésemet Faro-ban, és mire hazaértünk már kaptam is egy email-t a bérpapíromról. Szóval tádám: jövö héten megkapom az elsô fizetésem, mint orvos. Ráadásul több, mint amire számítottunk. Fogalmam sincs hogy lehet ez, ugyanis megemelték az adókat. Álmatlan éjszakáim azért nem lesznek emiatt.

A hét nagyon jól telt, láttam sok-sok mûtétet, császármetszést (HIV pozitív kismamáét is). A hét második felében pedig már egyedül lélegeztettem betegeket ballonnal és jól ment. Meg is dícsértek ám. A mûtôben állandóan ásítozom az altatógázoktól. A kávétól csak megugrik a pulzusom, az ásítozás viszont megmarad. Jaj mi lesz így!?

A pasim imádja a BBC dokumentumfilmeket, így azokat is nézünk ma. Az utóbbi idôk kedvence nálam a The  Truth about Fat. Érdemes megnézni, nekem például sok új információt tartogatott. A héten megnéztük a Seven Psychopaths-ot és imádtam. Nagyon az én szájízemnek való. 

Ebéd után pedig kesudió, pisztácia, butter cookies, popcorn, nachos. (Tegnap éhesen mentünk bevásárolni.)

4 megjegyzés:

  1. De ennek brokkoli van a tetején, nem zöldbab, rosszul látom?

    VálaszTörlés
  2. Jól látod, brokkoli! Szerintem brokkolival sokkal finomabb, de az én Anyukám kiskoromban rakott zöldbabot készített.

    VálaszTörlés
  3. De örülök, hogy ízlett :) Nálunk múlt héten akkora vihar volt, hogy egész nap nem volt áram! Nem tudtam bekapcsolni a sütöt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam a hírekben, hogy nagyon rossz idô volt az egész országban. A receptet pedig nagyon köszönöm. Elkészítettem már barátoknak, és nemzetközi vacsorára is a nyelviskolába, ahová jártam. Mindig nagy sikere volt.:)

      Törlés