2013. január 13.

movies

Én errôl az egész Ryan Gosling ôrületrôl lemaradtam. Persze hallottam róla régebben is, de sosem hozott lázba. Az utóbbi napokban sok énblogot olvastam, amit ugye általában nôk írnak, és belefutottam párszor Ryan-be. Az utolsó csepp a pohárban pedig az volt, amikor a vicc angol ex-pasim ezt posztolta faszbukon: 'I'm comfortable enough in myself  to admit that I love Ryan Gosling.' Szóval nem volt mese, meg kellett ezt néznem magamnak. Úgy döntöttem a Drive lesz a megfelelô, mert azt olvastam, hogy attól fogom összepisilni magam. Filipe annyira nem lelkesedett az ötletért. Azt mondta szerinte biztos szar film és csak azért 7,9 pontos az imdb-n, mert a lányoknak nedves lesz a bugyija Ryan-tôl. Nekem a film tetszett, bár nem dobtam hanyatt magam tôle. Viszont Carey Mulligan-t továbbra is imádom. Az An Education óta nagy rajongója vagyok. Btw ez utóbbi az elmúlt évek egyik kedvenc filmje nálam. Szóval Ryan. Az van, hogy nekem ô túl szép és szobor-szerû. Plusz nagy negatívum, hogy nem tetszik a hangja és motyog. Nem szeretem a motyogó pasikat. És Filipe is megmondta már az elején, hogy ez a pasi semmi extra és neki amúgy is sokkal menôbb órája van. Ennyi.

Megnéztük A torinói ló címû remekmûvet is Tarr Bélátôl. Kérdeztem is a pasimat, hogy ezt honnan túrta elô, illetve azt is megjegyeztem, hogy nem biztos, hogy jó ötlet. Ô erôsködött, hogy de ez jó lesz. Eszembe jutott, amit egyszer Filipe bátyja mondott, hogy a pasimnak azok a filmek tetszenek, amitôl mások fel akarják vágni az ereiket. Szóval gondoltam, hogy ez neki való lesz. A film két és fél órás, én legalább ötször elaludtam rajta, de sunyiban kellett csinálnom, mert amint Filipe észrevette, hogy alszom, rögtön felpiszkált, hogy nézzed és szenvedj te is. Elolvastam egy kritikát róla és ódákat zengett az újságíró, de azt ô is hozzátette, hogy ezt a filmet egy életben csak egyszer lehet megnézni. A pasimnak az a komment tetszett legjobban a filmrôl, hogy a producert, aki erre pénzt adott fejbe kéne lôni. Ezzel mindent el is montam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése