2014. január 8.

me and my new boss

A héten elkezdtem dolgozni az új munkahelyemen. 4 évig biztosan itt leszek, aztán meglátjuk. A képzésem egy része kórházi gyakorlat, konkrétan az egész második évemet kórházban fogom tölteni. Idén két vizsgám lesz, plusz két minimum 40 oldalas dolgozatot kell leadnom. A második vizsga része, hogy videóra veszik egy rendelésemet és kielemzik pontról pontra. Annyi könyvet kaptam, hogy el sem tudtam hozni mindet, plusz elektronikusan is rám eresztettek egy nagy adag tanulnivalót. Lábat lógatni nem lesz idôm. Na de mindez csak egy része a dolgoknak.

A munkahely és a munkatársak nagyon szimpatikusak. 6 szakorvos, 6 nôvér, 5 adminisztrátor, plusz öten vagyunk szakorvosjelöltek. Mindenki kedves, mosolygós, érdeklôdô. A tutorom pedig fantasztikus így elsôre. Tegnap egész nap vele voltam, este nyolcig rendeltünk, és iszonyú fárasztó ám ez. A tutorom rengeteget dolgozik, empatikus, nagyon tájékozott, nagyon szakképzett. Egyelôre úgy tûnik, hogy olyan pedagógiai eszközöket alkalmaz, amikkel én motiválható vagyok. Úgy érzem, hogy kompatibilisek leszünk. Én pedig elképesztô boldog vagyok, hogy kifogtam egy ilyen jó szakembert, akitôl rengeteget tanulhatok. Végre lesz, aki tanítson. Nekem nagy szívfájdalmam volt, hogy az egyetemet gyakorlatilag levelezô tagozaton végeztük el, mert nem volt, aki oktasson minket. Kevés pénzt kaptak érte, és senkinek sem volt ideje/kedve. Azt hiszek egyetlen oktatónk sem volt, aki tudta volna a nevemet. A témavezetômet, plusz egy szakorvosjelölt srácot leszámítva, akivel korábban találkozgattam, haha. 

Hétvégén pedig vennem kell egy számítógépet, mert el kell kezdenem tanulni. Nagyon izgalmas ez az egész! Motivációban nincs hiány. Olyan régen vágytam már erre.

4 megjegyzés:

  1. Hmmm, ez nagyon jól hangzik :)
    Itthon sajnos nem ilyen a háziorvos képzés.... bár talán még mindig jobb, mint a többi :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmondom ôszintén, hogy nem tudom, hogy milyen az otthoni háziorvos képzés. Az ittenin egyelôre csak ámulok és bámulok. :) Bár hosszú a képzés, 4 év (a tavalyi rezidens évvel együtt 5), de az is tény, hogy itt tényleg családorvoslás zajlik. Terhesgondozással kezdôdik és egészen a halálig tart. Nincsenek külön gyermek körzetek. A családorvos kicsit nôgyógyász, gyermekorvos és belgyógyász is (és még sorolhatnám). Te háziorvosnak készülsz otthon?

      Törlés