2014. január 17.

hair

A hajamról teljesen elfeledkeztem. Még szerencse, hogy vannak olyan figyelmes olvasóim, mint Ilonka, akik emlékeztetnek dolgokra. Decemberben volt egy kisebb fodrászati balesetem. Így visszatekintve vicces, hogy két napig nem tudtam aludni az eset után. Az otthoni barátaim mind azt mondták, hogy borzasztó, fessem át azonnal. Egyetlen kivétel volt, de neki akkoriban éppen zöld volt a haja, szóval ő nem számít. Az itteniek viszont mind odavoltak érte. Még az akkori ukrán tutorom is, pedig azt hittem, hogy pont ő lesz az, akinek majd nem tetszik. Azt mondta, hogy régebben neki is ilyen volt a haja, és hogy be ne fessem, mert a portugálok mind irigyek lesznek, mert az ő hajukból nem lehet ilyet csinálni. A portugál ismerőseimnek tényleg tetszett. Azt mondták, hogy fiatalít, az otthoniak pedig pont az ellenkezőjét. Én utáltam, szóval otthon átfestettem. A fodrász nagyon jól eltalálta. Az eredeti hajszínemtől egy kicsit világosabb barna lett, szerintem nagyon szép a színe. Kicsit vöröses árnyalata van, plusz ugye a leszívott csíkok világosabbak, így van egy kis játéka a hajam színének. A szerkezete viszont megsínylette a leszívást plusz festést. Így pakolást teszek rá minden hajmosásnál, plusz olajat a végekre, hogy hidratáljam, és így majdnem olyan, mint régen. Most egyelőre megvárom, hogy lenőjön. Már van egy kis lenövésem, de nem vészes, mert nagyon hasonló a szín az eredetihez. Mostanában pedig ilyesmin gondolkodom, ugyanis a vége törni fog, lassan vágni kell majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése