2013. november 7.

noodles

Imádom a noodles-t. Kövezzetek meg, de sokáig a zacskós változatát ettem. Koncentrált ízek vannak benne és szupergyors. Egy ideje leszoktam a zacskósról, és én magam készítem el. Éppen abból, amit itthon találok. Ezerféle variációban elkészíthetô. Én ma ilyet csináltam.

Noodles (1 személyre)
  • 1 kis fej hagyma
  • 65 gramm risztészta (noodle)
  • 500 ml víz
  • 1 marék zöldborsó
  • 1 marék spenót
  • 1/2 teáskanál gyömbér
  • 1 teáskanál currypaszta
  • 1/2 leveskocka (csirke)
  • piri-piri vagy cayenne-i bors (bármi ami csípôs)
  • olívaolaj
Az apróra vágott hagymát üvegesre pirítom egy mély edényben. Hozzáadom a gyömbért, currypasztát, piri-pirit, majd felöntöm a vízzel, és beledobom a leveskockát. Amikor felfôtt a víz, beledobom a borsót és a spenótot, és pár percig forralom az egészet. Végül beleteszem a rizstésztát, és 4 percig fôzöm kis lángon. Kész! 10 perc az egész.


A spenótra egyébként pár éve találtam rá, és azóta szenvedélyes szerelemben élünk. Megunhatatlan, fantasztikus zöldség. Nemrég tudtam meg, hogy a mi szerelmünk régi történet. Anyukám rengetegszer fôzött nekem spenótot, amikor kisbaba voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése