2013. április 21.

advanced life support

Végül tegnap este rájöttem, hogy miért bôgtem végig a napot és miért volt ilyen hangulatom. Hormonok csatároztak bennem ugyanis. Szóval azóta megnyugodtam, hogy minden oké, csak megjött. 

Arra is rájöttem tegnap este, hogy hétfôn-kedden nekem emelt szintû újraélesztés kurzusom lesz a kórházban, úgyhogy elkeztem átrágni magam a száz oldalas portugál nyelvû guideline-on. Majdnem olyan, mintha angolul olvasnám, úgyhogy ez most sikerélmény kicsit. Aztán, hogy a keddi vizsga mennyire lesz sikerelmény, az majd kiderül.

Jut eszembe kórház. Összevonták végül a Faro-i és Portimão-i kórházat, úgyhogy nagyon remélem, hogy ezek után nem fognak engem piszkálni és maradhatok itt. Elvégre ugyanaz a kórház, nem?! Szóval a héten szerintem felrakom a falra a rengeteg bekeretezett fotót, amit már szépen elkészítettem, de nem mertem kitenni, mert mi van, ha költözni kell. Carpe diem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése