2013. április 10.

sephora

Miután leégett a fejem, úgy döntöttem, hogy nekem most azonnal szükségem van egy krémre, ami hidratáló, fényvédô és alapozó egyben. Kis utánaolvasás után azt is megtudtam, hogy  BB krém a neve. Szóval elmentem a Sephora-ba, amit egyszerûen imádok. Az eladók végtelenül kedvesek és segítôkészek, ami engem mai napig meglep. Magyarországon ugye az eladók úgy gondolják nekünk tesznek szívességet és lenézôen méregetnek a boltokban. 

Visszatérve a BB krémre, az eladólány rögtön a Dior, 50€-s termékét mutatta nekem. Mondta, hogy ô is azt használja. Egy 50ml-es krémért azért kicsit sokalltam ezt az árat, így megkértem mutasson mást is. Végül a Collistar BB krém mellett döntöttem. Rábeszéltek a sötétebb árnyalatra, mert úgyis jön a nyár. Kicsit már bánom, de púderrel lefedve elmegy. Persze akciójuk is volt (mint mindig), így egy körömlakk és egy csillogó szemhéjfesték is velem jött. Plusz csináltattam törzsvásárlói kártyát és ezentúl minden 10%-al olcsóbb lesz. Szuper.

A zsákmány

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése