2012. november 17.

születésnapomra

Tegnap 28 éves lettem és azt is megtudtam, hogy Torgyán Józseffel egy napon születtem. Micsoda meglepetés! Egész nap vilagvége hangulatom volt. Nem szeretem a születésnapomat. Másokét szeretem, de az enyémtôl kiráz a hideg. Szegény Filipe mindent megpróbált, de én egész nap mufurckodtam. 

Este elmentünk a Tea Point-ba vacsorázni, ami felüdülés volt. Spárgakrémlevest ettem elôételnek, a fôétel pedig setréspofa(?) volt fügés gesztenyepürével. Vicces volt, ahogy a pincérfiú hörcsögfejet öltött és úgy mutatta be, hogy melyik húsról van szó. Nagyon ízlett, eddig setrésfejet csak kocsonyában ettem, de ez egész máshogy volt elkészítve és finom, szaftos hús volt. A püré pedig, nyami. Filipe spárgás rizottót evett. Az övé is finom volt, de az enyém joban ízlett neki is. Desszertnek pedig pisztácia fagyi volt karamellizált banánnal. Jót ettünk, na. 

Szülinapomra pedig megkaptam a kis szerelmemet, ôt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése