2015. június 21.

countdown

Nagyon elégedett vagyok ezzel a hétvégével. Az első, és legfontosabb dolog, hogy nem kellett takarítanom.  Salálálá. Befejeztem végre a tüdőgyógyászat szakdogát, már "csak" az előadást kell megcsinálnom. Szóval ez is pipa. Arra is rájöttem, hogy felesleges hetente mosnom, mert az utóbbi időben mindketten a szexi világoszöld kórházi tunikában dolgozunk, így alig van koszos ruhánk. Köpenyben járkálni nem túl kellemes ebben a gecimelegben, a tunika meg menő. Amikor kezembe kapom a frissen mosott, tökéletesen élére vasalt tunikát, mindig elfog az oh yeah érzés. Ugye az otthoni kórházakban a szarrá mosott, foltos, szakadt, foltozott, gyűrött műtős ruhához voltam szokva. Az élet apró örömei.

Tegnap pedig végre lejutottunk a partra, és jelentem, fantasztikus az óceán. Tavaly nagyon hideg volt a víz egész nyáron, de idén kellemesen meleg. Délután öt körül mentünk csak le, amikor már nem volt olyan meleg, és a nap sem égetett annyira. Úsztunk egy keveset, és felfeküdtünk a hullámokra. Én ezt szeretem a legjobban. Strandteniszeztünk úgy egy órát a vízben, szóval amiatt sincs olyan hatalmas bűntudatom de van, hogy a héten csak kétszer Jilian-eztem és csak egyszer voltam jógán. Ja és felvettem végre az új trikinimet. Nagyon szerencsés vétel volt, mert már nem volt belőle méret sehol, és a webshopban is elfogyott. Egy barátnőm mutatta pár hete, hogy ő vett egyet, de annyira szexi, hogy még nem merte felvenni. A héten teljesen véletlenül mentem be egy WS üzletbe és akadtam rá, ráadásul leárazva. Féltem, hogy csúszkálni fog, de úgy tűnik, hogy a strandteniszezést is bírja. Azt hiszem ez lesz az idei nyár egyik elnyűhetetlen darabja. A strandolás után elmentünk az egyik kedvenc helyemre, ahol ettem megint quinoa burgert, édesburgonya csipsszel. 

women'secret

A héten tökéletesre fejlesztettem a lecsó receptemet. Filipe gyomra nem bírja a paprikát. Ráadásul itt csak kaliforniait lehet kapni, ami még nehezebben emészthető. A Lidl-ben van mostanában olasz piros paprika. Legalábbis a portugálok így hívják, a gyakorlatban pedig piros TV paprika. Két fej vöröshagyma, fél kiló paradicsom, fél kiló paprika, és fél kiló cukkini, hogy még gyomorkímélőbb legyen. Roppanós virsli is jár mellé természetesen. Annyira szeretem ezt az időszakot egyébként, érik a mézédes füge, és sárgabarack is van. Kár, hogy pont egyszerre van szezonja, ezek ugyanis a kedvenc gyümölcseim.

Jövő héttől az újszülött osztályon dolgozom július végéig. Ami azt jelenti, hogy egy teljes hónapon keresztül csak újszülötteket fogok vizsgálni. Az emlegetett tunika ezért is előnyös. Pisilt már le párszor csecsemő a munkahelyen. Sok munkánk lesz nagyon, de már várom, mert az újszülöttek cukik és kész. Már csak a holnapi 12 órás ügyelet és 3 munkanap választ el az egy hetes nyaralástól. Csütörtökön jönnek a szüleim, pénteken pedig már indulunk is az Azori-szigetekre, Filipe családjához. Eddig még nem találkoztak. Érdekes lesz, mert az én szüleim csak magyarul beszélnek. 1 hétig leszünk a szigeten, és lesz még egy hétvégénk itt Algarve-ban is. Már csak 4 nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése