2015. június 16.

get ripped

Filipe ma éjszaka ügyel a kórházban. Én pedig már ágyban vagyok, mert holnap korán kelek és rajtam a sor, én ügyelek 12 órát. Mire Filipe holnap hazaér reggel, én már dolgozni fogok, és csak este kilenc után találkozunk. Komolyan nem tudom, hogy mások hogyan csinálják ezt. Pláne, hogyha 24 órákat ügyelnek. Még szerencse, hogy olyan szakmát választottam, ahol hétfőtől péntekig dolgozom. Szigorúan napközben, és csak a szakorvosképzésem alatt kell pár hónapot ügyelnem a sürgősségin. Nem tudom, hogy mi járt a fejemben akkor, amikor a belgyógyászaton gondolkodtam. Omg.

Közeledik Filipe bátyjának az esküvője, így úgy döntöttem, hogy kigyúrom magam. Heti kétszer járok ugye jógára, de attól nem leszek izmos, és a pocakom sem fog eltűnni. Egy párszor már tornáztam itthon Jilian Ripped in 30 programjára, de sosem jutottam el a második szintre. Sajnos én nagyon lusta vagyok, sosem sportoltam rendszeresen. Vagyis 6-7 évesen szertornáztam és balettoztam, de ez nem ma volt. Jilian-t a The Biggest Loser reality-ből ismerem. Azt hiszem egyszer Mia is edzett az egyik programjára, a 30 days shred-re. A Ripped in 30 elvileg keményebb, mindenesetre én mindig durván izzadok. 30 perc az edzés, háromszor két perc kardióval, egy perces hasizom blokokkal és sok-sok kombinált kar és láb-fenék gyakorlattal. Én 1 kilós súlyzóval csinálom. Hetente nehezedik a szint, és elvileg egy hónap alatt szupernő lesz belőlem. Tartozik menüterv is a programhoz, de azt nem követem. A szénhidrátot viszont igyekszem csökkenteni. Évek óta szinte csak összetett szénhidrátot fogyasztok, de most még jobban odafigyelek. Elvileg heti hatszor kellene edzeni, de az én tervem a heti 5 nap volt. Ehhez képest az első héten háromszor, a második héten pedig kétszer sikerült csak odatenni magam. Plusz a heti két jóga. Így csak ma, a harmadik héten ugrottam szintet. A második heti program sokkal keményebb, mint az első. Belenéztem a következő szintekbe, és azon röhögtem, hogy a kockahasú, szuperizmos lányok Jilian mellett, láthatóan izzadnak és szenvednek a negyedik héten. Érdekes lesz. Egyelőre az van, hogy fáj mindenem. 

2 megjegyzés:

  1. hú, igen, a shredre csak, de abban is volt már kemény. persze azt hiszem, húsz napig bírtam. :D mert sajnos hajlamos vagyok feladni dolgokat. :( de neked hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, a 20 nap az szuper! Nekem sehogy sem akar összejönni heti 2-3 alkalomnál több.:(

      Törlés