2013. december 24.

így történt

Az utolsó napok a hazautazás elôtt már nagyon sûrûn teltek. Próbáltam összepakolni a lakást, hogy miután visszajövünk a magyar karácsonyozásból, már csak költözni kelljen. Végül persze nem sikerült mindent bedobozolni, de már nem idegeskedem. Portimão-t úgy hagytuk el, hogy még nem tudtuk, hogy hová költözünk. Filipe ugyanazon a napon választott szakirányt, amikor a gépünk ment Magyarországra. Iszonyú idegeskedés volt ülni az irodában, ahol az egész zajlott, és nézni a monitoron, ahogyan eltûnnek az állások. Filipe onkológus lesz Faro-ban, én pedig nagyon büszke vagyok rá. Rendesen elfáradtunk, és még elôttünk állt egy közel négy órás repülôút, ami éjfélkor indult. Az ajándékokat Filipe családjának már elôzô nap beszereztük. Jó döntés volt, mert képtelen lettem volna aznap még ajándékok után is szaladgálni.

Helyettem végül Filipe apukája, húga, és Silvia barátnôm választottak szakirányt. Elôzô nap készítettem egy listát a maradék helyekbôl, és elküldtem nekik. Folyamatosan tartottam velük a kapcsolatot, pontosan tudtam, hogy mi történik, és hogy mely helyek keltek már el. Ugyanolyan ideges voltam, mint pár nappal korábban, amikor Filipe választása zajlott. Benne volt a pakliban, hogy csak Faro-tól 60 km-re kapok munkát. Végül elcsíptem a listámról az elsô helyet, Faro-tól 17 km-re. Ez 20 percet jelent kocsival. Emlékszem, hogy amikor gimibe jártam, fél órát utaztam a suliba. Az egyetemen ugyanez volt a helyzet. Szóval ez a 17 km egyáltalán nem sok. Kihívás viszont van benne, hiszen még mindig nem vagyok gyakorlott vezetô. Az elsô pár hét biztos nagyon kemény lesz, de majd megszokom ezt is. Silvia mesélte, hogy amikor meglátták a kijelzôn, hogy elvittem a helyet, amit szerettem volna, örömükben megölelték egymást Filipe húgával. Cukik!

Közben a Portimão-i barátaink sorra rendezték a búcsú vacsorákat. Nem mondom, hogy nem sajnáltam, hogy nem vagyok ott velük. Januárban mindenki szétszéled. Hiányozni fognak nagyon! Silvia Évora-ba megy, ami durván másfél órányira van tôlünk. Nem a világ vége! :)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok, szuper! Örülök, hogy összejött, amit szerettél volna, és a távolság sem vészes. Milyen szakirány lett végül, vagy nem publikus egyelőre? Jó pihenést nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!! Jaj nagyon figyelmetlen vagyok! Lemaradt a bejegyzésbôl, hogy családorvos leszek. Boldog Karácsonyt Neked is! :)

    VálaszTörlés