2013. július 2.

Cheira bem...

...cheira Lisboa, ahogy a dal mondja. Durva fordításban: "Jó illat van, Lisszabon illatos." Szerintem szardínia illata van. Pláne most, amikor boldog-boldogtalan szardíniát grillez. Két hete egy hosszú hétvégét töltöttünk Lisszabonban. Hivatalosan továbbképzésen voltunk lettünk volna. Megszerettem Lisszabont! Jó érzés volt, hogy minden elérhetô, minden csak egy lépésnyire van. Már elfelejtettem, hogy milyen leugrani a sarki zöldségeshez. Itt Portimão-ban, legalábbis azon a környéken, ahol mi élünk, nincsenek kis üzletek. Én pedig szeretek a sarki zöldségesnél vásárolni. Vettem isteni finom fügét és sárgabarackot. Portugáliában még sosem ettem igazi, érett sárgabarackot. Ez volt az elsô alkalom. Persze ezek nem nagy dolgok, de az én szívemet megmelengetik. Ahogy a Döner Kebab is, amit akár este tízkor is be lehet szerezni egy saroknyira, a törököknél. Én ezek miatt a dolgok miatt is szerettem nagyvárosban élni, és néha hiányozik.

A híres villamos

Elmentünk az Oceanário-ba és nagyon tetszett! 7-8 éve jártam a budapesti Tropicariumban és nekem az is nagy élmény volt. Az Oceanário közvetlenül az óceánpartra épült és a budapesti sokszorosa. Volt minden: óriásteknôs, pingvin, tengeri vidra, cápa, rája, medúza, béka, tengeri csikó és persze rengeteg hal. Vigyázat, képsorozat jön!

Pingvinék


Selinda vs. Cápa 


Mélytenger

Peti



Nekem bohóc, Filipe-nek Némo

Lusta kék


Csikó

Elegáns

Voltunk egy thai étteremben is Bairro Alto-ban. Igazi autentikus hely, nagyon kedves thai személyzettel és nagyon finom ételekkel.


Találkoztunk egy volt osztálytársammal is. Két darab magyar orvost ismerek Portugáliában, és az egyikük a volt osztálytársam a gimibôl. Vicces, hogy mindketten itt kötöttünk ki. Nagyon jó volt vele találkozni, mert legutóbb azt hiszem 10 éve láttam. Ugyanazokkal a nehézségekkel küzd ô is, mint én, bár ô elôttem jár az úton. Ez a harmadik éve itt. Tényleg jó érzés tudni, hogy más is jár abban a cipôben, amiben én.

Végül pedig hazafelé betértünk a Freeport-ba, ami Európa legnagyobb outlet-e, szóval el tudjátok képzelni mi történt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése