2013. június 16.

weekend

Péntek este lementünk a partra strandteniszezni és az óceán illatát beszippantva megkívántam a tengeri herkentyûket. Hazafelé vettünk kagylót és rákot, én pedig megsütöttem a sütôben.

Citrom, olívaolaj, fokhagyma, koriander és 15 perc a sütôben.

Szombat délután strandoltunk.

Ôk a csodaszép brazil ütôink.

Este pedig barátokkal grilleztünk. Mindenkihez elmentünk egy italra. Nálunk kezdtünk és mi morangoska-t csináltunk, ami vodka-szamóca-lime koktél. Azt csendben jegyzem meg, hogy este 11-kor kezdtünk el grillezni. Szóval a buliba reggel 4 körül érkeztünk meg. 

Kilátás a bárból.

Reggelig maradtunk és sétáltunk egy nagyot a parton napfelkelte után. Akartunk reggelizni is, de semmi sem volt nyitva fél nyolckor, ami szerintem nagyon durva egy turistákkal teli városban.

Napfelkelte I

Napfelkelte II

A buli egyébként jó volt, de a végén sikerült belecsöppennünk két barátunk szappanoperájába, amit szívesen kihagytam volna. Filipe közben azt súgta nekem, hogy nagyon boldog velem.

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igen, a kagylót is. Van egy bolt a közelben, ahol kimérve lehet kilóra venni mindkettôt.
      Én így szoktam csinálni: egy tálban összekeverek olívaolajat, 2 citrom lereszelt héját, egy kevés fehérbort, egy apróra vágott chili-t, 4 átpréselt fokhagymagerezded, sót, borsot. Ezzel a szósszal meglocsolom a tepsiben szépen szétterített kagylót és rákot. Kb 10-15 perc a sütôben (nem több, mert akkor rászárad a rákra a páncél és nehéz lesz megpucolni). Amikor kész, akkor megszórom durvára vágott koriander és petrezselyem levelekkel. És nekiesünk szépen kézzel az egésznek. Régen nem szívtam ki a rák fejébôl a levet, mert baromi gusztustalannak találtam, de be kellett látnom, hogy a portugáloknak van igazuk. A rák fejében koncentrálódnak az ízek. Jó étvágyat! :)

      Törlés
    2. Csorog a nyálam. :) Nagyon guszta, és milyen egyszerű, ki fogom próbálni, köszi!

      Törlés