2013. június 7.

Grey's Anatomy

Huh, ez a hét nagyon megterhelô volt:
  • Betegség: Még mindig nem épültem fel a megfázásból, ráadásul sikerült felülfertôznöm a vírust egy baktériummal, szóval hurrá.
  • Veszekedés: A konfliktus a rezidens lánnyal, Tamarával, fokozódott. Volt hangos szóváltás és gyilkos pillantás is. A feszült helyzet azonban ma megoldódott és megbeszéltük, hogy ô amiatt volt frusztrált, hogy a tútora üvölt vele folyamatosan, én pedig beteg vagyok. Szóval szent a béke. Alapvetôen mi jóban vagyunk. Már karaokéztunk ketten részegen, szóval na. 
  • Idegeskedés: Az osztályon annyi kritikus beteg van most, mint amennyi összesen volt az elôzô egy hónap alatt. Tüdôembólia, infarktus, szepszis, stb. Szóval folyton attól rettegek, hogy valami történni fog. Pláne, hogy általában egyedül vagyok. 
A héten nem sokat aludtam sajnos. De Tamara sem. Ma egy órával hamarabb bement dolgozni, mert annyira ideges volt. Minden kiül az arcomra. A héten azt mondták nekem a nôvérek párszor, hogy nyugalom, lélegezzen mélyeket. De szerintem amúgy kedvelnek. Mindig mosolyognak rám, egy ideje már viccelôdünk is. A fônôvér pedig ma perceken keresztül simogatta és fonogatta a hajamat, amit elég bizarrnak véltem, de gondolom ez azt jelenti, hogy kedvel, nem?! A fôorvos úr mindig csak engem lát az osztályon, és ma megjegyezte, hogy tudja, hogy sokat dolgozom. A legnagyobb meglepetésemre leült mellém, és végignéztük együtt az összes beteget. A viziten pedig megdícsért a tüdôembóliás bácsival kapcsolatban. 

Szóval így telnek mostanában a napjaink a kórházban a város szélén. Néha van egy kis Grace Klinika is, amikor a szuper sármos aneszteziológus jön megnézni a betegeket. Nagyon fura ez a srác. Motyogós, félve mosolygós, lesütött szemû, de mégis nagyon jókedélyû és magabiztos. Mindenki, de tényleg mindenki odavan érte.

Filipe most a másik osztályon dolgozik, és azóta nagyon szerelmes vagyok megint. Jót tesz nekünk, hogy nem vagyunk együtt napi 24 órában. Néha látom csak napközben, amikor az orvosi szobákhoz megyek, és egy magas alakot látok suhanni a kórtermek között. Mondom, Grace Klinika.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése