2014. augusztus 30.

food

A Azori-szigeteki steak után ez a kedvenc ételem. Pluszpont, hogy ezt én főztem. Marhahúst képtelen vagyok sütni. Párszor próbálkoztam vele, de a felszabaduló illatok szagok elveszik a kedvemet a steaktől. Érdekes ez. Ha csak a tányéron látom, akkor imádom.

csirkemell + grillezett paradicsom + krumpli + spenót

Egyébként ez volt a mai napom fénypontja. Ugyanis egész nap a 3 hét múlva esedékes, fejfájásokról szóló előadásomon dolgoztam. A dögmelegben. Légkondi nélkül. Mehettem volna Portimão-ba barátnőkkel medencés buliba, de néha felelősségteljes döntéseket kell hoznom. Haha. Holnap viszont együtt ebédelek egy barátnőmmel.

4 megjegyzés:

  1. Azért nem rossz fénypont ez sem, no meg a dögmeleg sem, itt már ősz van :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta már itt is beindult az ősz, de ha süt a nap, még mindig nagyon meleg van.

      Törlés
  2. Milyen szépre van grillezve a paradicsom! Nincs megégve, de mégis látszik, hogy megsült. (rátapintottam a poszt lényegére) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sütő grill programjával csináltam, de ha nincsen ilyen funkciója, az sem gond. Elkészítettem már hagyományos sütőben is és ugyanilyen lett! :)

      Törlés