2014. augusztus 15.

nyaff

A mai terv az volt, hogy kitakarítom az egész lakást. Filipe ügyel, de szerencsére csak reggel 9-től este 9-ig, így nincs tönkretéve az egész hétvége. Bár ma nemzeti ünnep van, és lehetett volna 3 napos is a hétvégénk, de úgy döntöttem optimista leszek, és erre nem is gondolok.

Éjszaka többször is felébredtem, mert nagyon fájt a fejem és a fogam. Pár napja mézes-magos müzlit ettem. Megfigyeltem, hogyha kemény dolgokat eszem, utána mindig beindulnak mindenféle folyamatok a számban. Van egy bölcsességfogam, aminek nincs hely és néha elkezdi nyomni a többi fogat, hogy helyet csináljon magának. Legutóbb úgy 2 éve volt ilyen, így azt hittem ez már így marad és halogathatom még a műtétet. Egy bölcsességfogamat már kiszedték, és nem volt jó élmény. Plusz az egyetemi évkönyv fotózás előtt történt, így a hetekkel későbbi képeken is be volt még dagadva az arcom. Bár ezen azóta is röhögök, ha eszembe jut. Szóval úgy döntöttem megint belekezdek a szám rendbetételébe. Kezdetnek mondjuk rászánom magam a bölcsességfog kivésésére. Utána pedig jöhet a szájsebész Lisszabonban, aki majd megmondja mi legyen az állkapocsízületemmel, de ettől nagyon félek. Mondtam már, hogy utálok orvoshoz járni?!

Szóval a nap remekül indult, fejfájással és fogfájással. Erre viszont van szuper fájdalomcsillapítóm, szóval no problem. Arra viszont már nem nagyon találok megoldást, hogy nincs víz. Már megint. Amióta itt lakunk, már negyedjére zárták el a vizet, mindenféle előrejelzés nélkül. Többnyire hétvégén és ünnepnapokon, mikor máskor? Először amúgy azt hittük, hogy nem fizettük be a vízszámlát és lekapcsolták a vizünket. Szerintem összeesküvés folyik ellenem, mert már másodjára fordul elő, hogy nagytakarítást tervezek és nincs víz.

1 megjegyzés:

  1. itt is nagy ünnep van (Spanyol ország) és már tegnaptól kezdve minden be van zárva. Fura megszokni az órarendet meg hogy állandóan Fiesta van valahol. Sokkal többet bulizik itt a nép mint otthon! Na és képzeld nekünk sincs vizünk, s bár saját víz-rendszerrel rendelkezünk most történik annak a javítása. Még vagy két napig a kanál vízben mosdás marad csak, szerencsére nincs dög meleg, így nem fogunk mindenhez oda ragadni. Ilyenkor tanulja meg az ember értékelni a csapvizet igazán :D

    Fogfájás nagyon nem jó! Szuper fogorvosom volt otthon, amint bármi bajom volt rögtön rohantam hozzá s mindig mindent megoldott. Itt is úgy néz ki találtunk egyet, de még nem lehetek biztos benne. Az első itteni fogorvos élményem az rémes volt, egy bagószagú, figyelmetlen fehérnéppel...

    VálaszTörlés