2014. július 6.

movies

Ami az időjárást illeti, az idei nyár elég lesújtó volt eddig. Ma is 22! fok van, és felhős az ég. Nem is értem. Szerettem volna egy kicsit barnulni, mire megyünk haza, de a hetekkel ezelőtt szerzett színem is kifakult. Nem baj, majd a Balatonon barnulok egy kicsit, haha. Faro-ban pedig nem sok mindent lehet csinálni a tengerpartra járáson kívül. Igazság szerint még az sem az igazi, mert a legközelebbi jó partszakaszok 25-30 percre vannak innen. Kérem vissza Portimão-t!

Így jobb híján mozizunk itthon. Mindig akarok írni a filmekről, amiket megnézünk, aztán valahogy mindig elmarad. Na de majd most!

  • Nebraska - Egy idős férfi kap egy marketinglevelet, hogy nyerhet 1 millió dollárt. Fejébe veszi, hogy személyesen megy el felvenni a nyereményt. Persze mindenki tudja, hogy ez csak egy marketingfogás, de mégis elindulnak a fiával. Egy nagy utazás kerekedik az egészből, amely során sok rejtett dologra is fény derül. A történet szomorú, cuki és szívmelengető egyszerre.
  • Perfect Sense - Nem vagyok egy nagy sci-fi rajongó, így ezt a filmet sem tudtam átélni igazán. Ewan McGregor-t viszont szeretem. Van benne valami vonzó és taszító egyszerre. A film egy kutatónő és egy séf találkozásáról szól egy furcsa világjárvány idején. Az emberek elveszítik az érzékeiket. Emlékeztetett egy kicsit José Saramago Nobel-díjas könyvére, a Vakságra, amit végül sosem olvastam ki. Szégyellem is magam. Nekem annyira nem jött be, de Filipének tetszett. 
  • The Broken Circle Breakdown - Miután megnéztük, azt mondta Filipe, hogy ez volt a legszomorúbb film, amit valaha látott. És valóban. Cserébe viszont gyönyörű, nagyon valóságos, és nagyon igazi. Egy fiatal párról szól, akiknek a kislánya rákos beteg lesz. Azt követhetjük nyomon, hogy milyen hatással van mindez a szerelmükre. A történet nem lineárisan pereg, így még érdekesebb. Kétség sem fér hozzá, hogy ez tetszett a legjobban a három film közül. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése