2014. július 6.

holiday planning

Lélekben én már nyaralok. Az utóbbi napokban átestem valamiféle holtponton, és semmi más sem érdekel, csak az, hogy 2 hét múlva megyünk. Megvettem a gyerekeknek az ajándékok egy részét. Vizes játékok természetesen, hogy pancsolhassunk a Balatonban. Vettem két Ulickaja könyvet is, mert még sosem olvastam tőle semmit. Azt hiszem nagyon optimista voltam a két könyvvel. A gyerekek mellett szerintem kinyitni sem lesz időm őket. Pár hete rendeltem útikönyvet az Amazonon, amit sosem kaptam meg. Pénzvisszafizetést kértem, de újat rendelni már nem volt időm, így ezt is otthonra (az igazi magyar otthonomba) postáztam. Ahogyan a Crocs szandált is, ami a világ legkényelmesebb cipője. Sosem gondoltam volna, hogy valaha ilyesmire "vetemedem", de pár hete egy új cipőben indultam el bulizni, és feltörte a lábamat. Egy jófej barátnőm pedig kölcsönzött nekem egy Crocs-ot. Olyan volt, mintha szivacson járnék, az egész estét átbuliztam benne. Azóta sem tudom kiverni a fejemből. Az isztambuli városnézésnek pedig elengedhetetlen kelléke lesz. 

3 megjegyzés:

  1. Engem a hideg kiráz a bumszli crocs szandáloktól, de ez nagyon cuki, és el tudom képzelni h szuperkényelmes is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont így vagyok vele én is, de ez tényleg cuki élőben és nincsen műanyag hatása.

      Törlés
  2. Hasonlóképpen, de ez nagyon tetszetős darab...

    VálaszTörlés