2013. május 18.

prize

Díjat kaptam! Méghozzá Bijou-tól. Bijou valahogy mindig tudja, hogy mire van szükségem éppen. Ha nehéz napjaim vannak, akkor szomorúságûzô svájci csokit kapok, amikor pedig nem szakítok idôt a blogolásra, akkor blog díjat. Mi ez, ha nem motiváció! Szóval köszönöm Bijou!


A szabályok:
1. Nevezd meg, kitôl kaptál díjat!
2. Add tovább a best blog díjat 4 olyan blognak, ahol kevesebb a feliratkozók száma 200-nál!
3. Üzend meg a választottaknak kommentben, hogy gondoltál rájuk és díjjal jutalmaztad ôket!
4. Opcionális: Bijou azt kérte a díjazottaktól, hogy áruljanak el magukról 7 olyan érdekességet, amit az olvasóik nem tudnak róluk. 

Az én díjazottjaim pedig:

Shaktii, akit még hamvas egyetemista koromból ismerek. A blogja vicces és naturalista, szóval figyelem, csak erôs idegzetûeknek! (Azt pedig csak zárójelben jegyzem meg, hogy úgy ismerkedtünk meg, hogy mindketten egy gyerekeket segítô szervezetnél önkénteskedtünk.)
Bors&Pepper, akinek nagyon szeretem a vidám és hangulatos blogját. Van jó pár recept a tarsolyomban, amit tôle lestem el.
A két bloggerina, akiket nagyon szívesen olvasok, már megajándékozta egymást a best bloggal: Mia és Bijou. Szóval nekik már nem adhatom át a díjat, de ha ráakadok a szívemhez közel álló blogokra, akkor ellövöm majd ezt a két lehetôséget.

A 7 "érdekesség":

1. Szerintem a rózsaszín nyálkahártyás belek szépek, ezért is készültem gasztroenterológusnak. Persze a barátaim mind értetlenkedtek, hogy miért akarok egy olyan foglalkozást választani, ahol csöveket dugdosnak emberekbe.
2. Imádom a sajttortát. Igen tudom, hogy 600 kalória van egy szeletben. Pont.
3. Félek a kutyáktól. 6 éves koromban megtámadott egy kutya.
4. 15 évesen pár hónapig Írországban éltem cserediákként. Azt hiszem, ott tanultam meg megküzdeni a honvággyal.
5. Utálok körmöt vágni, meg úgy általában is köröm undorom van.
6. Egy évadot játszottam a szülôvárosom színházában, két darabban. Az egyikben nevem is volt, a másikban csak statiszta voltam. Ez volt az elsô keresetem.
7. Kilenc borospoharat megtartok egy kézzel. Dolgoztam wine bar-ban is.

5 megjegyzés:

  1. Szívesen!
    1. 6. 7. aztaaaaaa!:)
    Én is nagyon félek a kutyáktól, de közben imádom is őket. Ha egyedül megyek az utcán és meglátok egy magányos kutyát, van hogy visszafordulok, és másfelé megyek haza. De ha azt mondja a gazdája hogy nem bánt, nyugodtan simogasd meg, akkor órákig simogatom! :)
    És a legfontosabb: Nekem is a sajttorta a kedvencem, különösképp az angol, aminek piros zselé meg eper van a tetején! De egy szeletben 600 kalória van??? Basszus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ismerôs (lehetôleg kistestû) kutyákkal egész jól boldogulok, de a magányos kutyáktól én is nagyon félek és inkább visszafordulok.
      A sajttorta pedig...én egy hétig sírtam, amikor megtudtam, hogy hány kalória.:) Annyira igazságtalan az élet, nem?!:)

      Törlés
  2. Ó, nagyon szépen köszönöm a díjat és a kedves szavakat! Most "blogszabin" vagyok, így kivételesen jól esett, hogy gondoltál rám! Nagyon örülök, hogy tetszik a kis blogom :) Érdekes, hogy nekem is van egy enhye körömfóbiám :D Nem bírom nézni, ha más vágja a körmét, vagy valamit csinál a körmével. Ma a kutyám körme beakadt a szönyegbe, oda sem bírtam nézni :D :D Nehéz lehet itt Neked, mert Portugáliában nagyon sok magányos kutya kóborol az utcákon, ez engem nagyon felháborít, meg az is, hogy sokan a pórázt sem használják kutyasétáltatás közben. Amúgy meg éljen a cheesecake :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon megtisztelő, köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  4. de aranyos vagy! :) mármint, hogy szívesen olvasod a blogom! olyan jó ilyet olvasni :) köszi

    VálaszTörlés