2012. október 9.

kebab

Reggel a postás néni hozott egy csomagot Filipe-nek. Igen, megint rendelt valamit ebay-en. Kaptam egy ajánlott levelet én is a kamarától és azt mondta a néni Filipe-nek, hogy a feleségének hozott levelet. Mókás volt.

Ma kebab-ot ebédeltünk és a kedvenc török kebabos fiúm szomorú volt és egy kicsit én is szomorú lettem. Máskor mindig mosolyog, mivel már ismer. Amikor elôször vásároltam nála, akkor még nem beszéltem rendesen portugálul. Megkérdezte, hogy vegyesen kérem-e a húst a kebab-ba, én pedig az istennek sem akartam megérteni mit akar. Ô pedig csak mosolygott. Két külföldi beszélget Portugáliában. Amikor Filipe nélkül megyek, akkor mindig beszélgetünk.

Hétvégén elmentünk moziba. Igen, mivel már lassan két éve együtt vagyunk és még sosem voltunk. Itthon szoktunk filmeket nézni és mikrós popcornt ropogatatni. Az új Woody Allen filmet néztük meg a To Rome with love-ot és nagyon tetszett. Ellen Page-et pedig továbbra sem szeretem. Valami nagyon idegesít benne. A Juno-ban még tetszett, de már ott is zavart benne valami.

(Az ajánlott levélben pedig az volt, hogy hétfôn lesz a vizsgám.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése