2015. szeptember 1.

ER outfit

Gondoltam én is megmutatom, hogy miben dolgozom. Mia felhívása volt, hogy mutassuk meg a munkahelyi outfitünket. Ez a gyerek sürgősségin ügyelős szettem. A kórházban, ahol most dolgozom az orvosok ilyen szép zöldben nyomják, a nővérek fehérben, a beteghordók, takarítók pedig kékben. A rendelésekre nem szoktam felvenni a kék tunikát, de az ügyeletre érdemes, mert a gyerekek gyakran lehánynak, lepisilnek, lefosnak a fizikális vizsgálat közben. Plusz 12 órát dolgozni rohangálni kényelmes cuccban sokkal egyszerűbb. Ezért szoktam felvenni ilyenkor a szuper kényelmes Columbia cipőmet, és ezt a vékony barna nadrágot. A csokiszínű fonendoszkópom pedig mai napig szerelem. Egyrészt csodaszép, másrészt pedig fantsztikusan hallok vele. Amikor pedig családorvos vagyok a rendes munkahelyemen, akkor szép nyári ruhákban és fehér köpenyben vagyok. Alig várom a kórházi gyakorlatok végét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése